Monday 5 March 2012

Bersama Ustaz Akhil Hayy Ustaz Rock di KMPK

Assalamualaikum teman blogger dan teman sekalian...
Apa khabar anda semua...


Kali ni aku nak berkongsi pengalaman dengan seorang ustaz rock.
Iaitu ustaz Akhil...:)
Style dia malam tu memang terbaikla!!haha...
Dia pakai serban dengan t-shirt..
tapi ambik masa jugala dia nak masuk dalam..
tapi masa dia masuk tu memang gempak kot,masuk sambil pegang mic berzikir...

Cara penyampaian cara orang muda dan aku suka sangat.tambah-tambah lagi kami semua berumur antara 19-20 macam tu la.."bro".biasa tu..tu orang muda..:)

tapi yang kurang sikit malam tu.dia tak bawak pulak artis wanita padang pasir .sape??hehe
ni dia ha...



isteri abang akhil,waheeda..:)
by the way,dah lama tak tengok dia kat tv.eh,apa yang aku melalut ni.bukan dia yang aku nak cerita sebenarnya.huhu

sambung balik pasal akhil hayy tu..
malam tu banyak jugakla lagu yang dia nyanyi..memang sedap suara dia..
cara dia nyanyi memang meletup la nak habaq kat hampa wei.hehe
ramai la kawan-kawan aku yang rakam.tapi aku tak rakam sebab nak tengok live.
sebab?sebabnya bila aku rakam aku tengok skrin kamera.hee..^^,

kalau lagu apa yang aku nak cerita kat sini minta maafla.aku tak ingat dah..apa-apa pun 1 lagu yang buat aku teringat sampai sekarang,yang buat aku balik-balik bilik nak blue-tooth..tajuk lagu tu "HambaMu" oleh mawi dan ustaz akhil..lagu tu memang best.sejujurnya aku first time dengar lagu ni malam tu...


gambar kat atas ni gambar persembahan lagu "HambaMu".yang pakai serban tu ustaz akhil.eh,sape sebelah tu?Mawi ke.?hehe.takdela..yang sebenarnya tu ustaz kolej aku.bertuahnya dia dapat berduet dengan ustaz akhil..huhu..

sebelum ustaz akhil nak mulakan persembahan dia panggil dari kalangan pensyarah untuk jadi pengganti Mawi.dia siap bawak lirik kot.masa tu,semua gementar...huhu..kami asyik tengok pensyarah..agak lama menunggu,akhirnya ustaz aku ni yang dengan slumber jalan ke pentas.cayala ustaz..:D
best sangat pesembahan ni .terbaik..:)
ade jugak kawan aku yang soh naik nyanyi..eh,perasan pulak..
nak naik,penah dengar lagu tu pun tak.huhu...

eh xde ke gambar aku dengan ustaz?macam dengan ustaz kazim dan kumpulan far east.erm memng xde pon..tahla.hati aku tak de langsung nak bergambar.maybe sebab aku mengantuk sangat kot nak balik tido je.hehe


And the most important things aku nak kongsikan malam tu ialah kat bawah ni ha..:D
  • Ustaz kata kena bersihkan hati
  • Baca al-Quran dan makna
  • Berkumpul dengan orang soleh
  • Banyakkan berpuasa
  • Zikir malam
k..sekian sahaja daripada BONEKA MASA..,^^,

No comments:

Post a Comment