Wednesday 18 July 2012

Happy belated birthday to me ..bhahaha

kenapa x happy birthday je? tapi happy belated birthday..haha.
sebenarnya semalam jatuhnya hari lahir insan bernama Mohamad Rosli putera kepada Mohd Said ..:)

tapi agak menyedihkan xddak sapa yag mesej aku tepat pukul 12..wish kat aku.herm..tak macam tahun sebelumnya.nasib baikla bila bukak facebook.ramai kawan-kawan facebook wish kat aku.tu pon aku anggap ni sebagai nak sedapkan diri ja.haha.lagipon ada yang tak kenal .wish pon gara-gara nampak kat profile masing-masing pic aku.

KENANGAN DI MATRIKULASI

bila teringat balik hari ni..malam macam ni lagi bapa minit ja aku kena dengan roomate aku masa kat matrik dulu..depa pekena aku jugak walaupon birthday aku semalam..patutla si tukang gunting rambut beria-ia nak guntig rambut aku.yang peliknya potong rambut aku dalam tandas.tu yang tak boleh belah tu.dah tu ramai pulak yang menziarahi aku masa sesi pemotongan rambut berlaku..huhu..last2,tanpa bersedia datang air anggur lebihan tu kat muka aku..datag pulak tepung ke muka aku..oh tidak,masuk mata ni..aku pon dengan serta-merta dapatkan tepung..kejaq depa nak balas balik.."kejo yob kejo!!!"..haha..last-last lagi aku kejaq lagi aku kena..aku pon dengan rela hati mandi pagi kot..agak-agak pukul 2 pagi baru mandi..mak ai sejuk gila! pukul 3 pagi pon tidoq nyenyakla..hahasemua tu aku abadikan sebagai kenangan manis aku kat matrik dulu..:)

BEBERAPA WISH KAT FB YANG LAIN DARI YANG LAIN

*Happy birthday Mohamad Rosli! U r my fren 4ever..hakhak.. :) - Sue Yatt


*Happy birthday to you pkcik,..huhu - Azreen Shah


*Abang Mohamad Rosli Happy Birthday. Dah 20 !! :) - Cherish Nonie


*hb pak li!hahahaha!
may ALLAH bless u......best of luck kat u nnti...=) - NabiLa Marsella


*Salam Rosli!Selamat hari jadi!Abang gayong kita dah berumurlah - Ali Freedom Double X


*HAHAHA , baru nak tua ka weh ? papun , HB :) - Balqis Md Desa


*HaPpy BirthdAy t0 y0u ! maKan uBi kAyu ~ May Allah bleSs y0u ~ - Mohamad Nadzrin


*oittt...
 selamat hari tua.. :P - Nur Adilah


*waaa , anak murid sya dah besar . haha 
Happy Birthday                                           - Eisyah Dynda


*happy birthday...wish u hav a gud future...n dun forget me o><haha - C.p. Ying


*hpy born day
my allah blessing to u..ameen - Izty Zakieb


*yo yo yo...hapi bday^^ - Yew Hong Wen


*Heppy besday..semoga panjang umur n dimurahkan rezeki..blaja elok2 ^^V - Syarizat Idris


*Happy Birthday...moga tenang dan ceria2 selalu - Zue Azarien


*Hb newbiez UTM coming soon. Gudluck - Mie JamaLudin


*hb toyib! - Aiman Kamil


*happy birthday lee, semoga hang dpt awek yg byk ;) - Muhammad Syahrul


*assalamualaikum....slmt ari lahir...sanah helwah...smga dipnjgkn dlm umo yg barakah n dimurahkn dlm        rzki yg halal - Zairi Safuan


*Happy Bornday :-) May Allah bless u always ^_^ - Al-FidaYah YaYah


* happy birthday bro! :)
mlm nie kuaq taw aq nk bg smthing kt ang.. heh3 :D - Anas Muhamad Yusni


* wah uncle bufday ke???haha...hang tgu aku pos tlur n tpung kt perak k...hahaha -King Adeeb Superb

semua yang aku senaraikan ni unik bagi aku..tak dak pon ranking yang terbaik .:) dan semua wish dari facebook tu semua aku hargai semua terbaik .hopefully tak dak yang kecik hati k..x kan la nak tulis semua wish kat sini kan.. dan kenapa aku letak nama orang sebelah wish tu sebab aku nak igat sapa yang wish..;)

ada ka yang nyanyikan aku.ada ja .dalam telepon.tak payah gitau la..nati dia marah..haha..

special wish ialah dari orang oversea..dari Thailang a.k.a Siam.. haha..tadi macam over ja aku tulis oversea..haha

ni wish dia

" happy birthday to u "


bila aku kata soh nynyi ..ni dia anta..

Happy birth day to you Happy birth day to you Happy birth day Happy birth day Happy birth day to you Happy birth day to you Happy birth day to you Happy birth day Happy birth day Happy birth day to you Happy birth day to you Happy birth day to you Happy birth day Happy birth day Happy birth day to you... "


haha.nak tergelak pon ada.tapi dia pon tak tau kot yang aku dapat kol free.tak mungkin jugak aku boleh kol dia..


thak you 4 da wish k u all..bye2..:).. as'salam.. :D

No comments:

Post a Comment