Friday 16 March 2012

Konsert kat Laketown-Adira,Saleem,Leez AF-4,Adam feat VIP



baru-baru ni aku ada pergi tengok konsert kat laketown dengan kawan-kawan aku.konsert tu malam.konsert tu maybe untuk promote sempena cuti sekolah seminggu hari tu.masa aku baru sampai dekat aprkir.aku dengar suara adira yang cute tu tengah menyanyi.huh.rasa-rasa sempat lagi ni.tup2 on the way nak pergi lagi dekat kat tempat persembahan tu,pengacara dah ambek mic la beb.tak sempat aku nak bertentang mata dengan dia.kah3x.merapu...aku je la yang dari jauh tengok mata dia.dia tah tengok ke tidak kan.hee.denga kata dia ada nynyi lagu ombak rindu.tak tau betol ke tak.tapi hafiz tak dak la pulak.rugi pulak sampai lambat.

sampai-sampai abang saleem ni hah pulak kat atas pentas
dia nyanyi lagu favourite aku kot. lagu menyayangimu.lagu tinggal kenangan dengan lagu masa dia top dulu tu.lagu suci dalam debu.perh,best kot.

dah habis saleem..ada la pulak seorang penyanyi pompuan yang naik pentas berdangdut.huhu.gelek habis,jujonya aku tak kenal sapa penyanyi ni.dah habis dia nyanyi,sebelum sambung lagu lain,dia ada tanya soalan kat penonton,then,ada sorang mamat ni jawab ."tak boleh tidoq".kalau tak silap la.aku duduk jauh dari pentas.then penyanyi ni pon turun bawah tarik mamat ni naik pentas.punya seronok la dia ni.dia gelek habis.kami yang datang ni pon.habis gelak tak sudah.pnynyi ni pon ajak la mamat ni menari sama.apa yang aku boleh kata mamat ni memang sporting.slumber rock dia ja menarik gelek .haha.jawab soalan dengan slumber rock.wakaka.
aku ada dengar bila mamat tu kata takut abang zizan marah.aik?sapa pnyanyi ni sebenarnya?aku balik-balik terus cari kat google.rupanya bekas awek zizan.leez AF-4..huhu.maklumla yang aku tak tengok pon AF-AF ni..malam tu,antara part yang meletup masa mamat ni ke pentas la.


dan aku tak sangka VIP dengan adam pon akan buat persembahan.for sure,apa yang aku jangkakan persembahan dari adam memang bestla.maklumla dia kan macam k-pop.menari sambil menyanyi,atau menyanyi sambil menari?haha.mana-mana jela kan..

anatara lagu yang diorang perform malam tu lagu tiga kata.lagu KRU tu..lepas tu ada lagu baru diorang.apa tajuk pon aku dah lupa.dan yang aku nanti-nantikan lagu lagu sedih.dengan rentak yang rancak.diorang menari.huh.best gila kot.ramai yang rakam.memang terbaik la beb.haha
lepas diorang habis perform lagu sedih tu,adam cakap stacy tak jadi datang.so,lagu sedih tu la persembahan terakhir malam tu.puas hati la dapat tengok vip dengan dadam menari.sedap dan best.:)

No comments:

Post a Comment