Friday 16 March 2012

OPS COUPLE kat kolej aku KMPK

Kalau sebelum ni aku penah dengar dan terbaca "ops sikap".atau "ops pocot".hehe
tapi lain pulak dan mungkin ni pertama kali kot aku mula mengenali "ops couple".

kat atas tu ha gambar tentang ops couple tu.program ni bagi aku memang suatu program yang baik tambah-tambah dengan gejala maksiat yang semakin berleluasa sekarang ni.topik ni jadi topik hangat dalam facebook group kolej kami.tambahan pulak,ada pulak yang kol era.fm luahkan rasa.

tapi tak pa,yang kol tu bukan cakap dia tak setuju dengan program ni.tapi dia tak berapa puas hati sebab program ni diberitahu.mana taknya.couple-couple dah bersiap sedia la.haha.aku balik ja library pada malam pertama ops ni dijalankan.kawasan anjung yang ada tempat duduk tuk 4 orang tu.dah jadi group laki2,pompuan2.haha.tak macam selalu.selalunya ada la kapel yang duduk kat situ.takpon bukan kapel.dan yang aku puas hati.aku tak nampak dah benda yang aku tak suka.depan library,kawasan yang agak gelap dah tak dak orang dating.duk rapat-rapat dah.

harapan aku.progaram ni diteruskan pada masa kan datang.
Allahuakbar!!!

No comments:

Post a Comment