Monday 5 March 2012

LIVERPOOL LOSE TO ARSENAL 2-1

ahahaha...
apa maksud ayat kat atas tu??
huhuu..
"liverpool lose to arsenal"..:) maaf pada yang terasa..
by the way aku tujukan statement kat atas uh tak abang dan adik aku.
depa boleh dikatakan peminat liverpool la..
kalau la kami berkumpul dah lama dah "boom 3x."..huhu
masing-masing sekarang merantau ke negeri orang.
negeri orang la sangat.
aku kat ipoh je,abang aku kat tanjung malim je,hehe.


tu ha gambar abang star arsenal.hebat betol dia jadi pemusnah impian liverpool.
aku duk kata banyak ni sebenarnya aku pon peminat liverpool jugak.hehe
tapi aku minat sebab ni ha..


sebab abang torres ler.tapi sekarang dia dah main tok chelsea.dia dah sarung jersi chelsea tengok kat atas uh.huhu..jadi aku pon berbelah bagi la nak sokong chelsea ke liverpool sekarang ni..herm..kalau la dia main tok liverpool lagi aku rasa sengat dia tak hilang macam sekarang.


hah.tengok tu.muka dia punyanya lapaq nak goal.masa ni jangan tanya la kalau man.u pon kecut perut kalau nak lawan dengan liverpool.power kot.aku rindu saat-saat liverpool power kot.and the another reason is because of abang gerard la aku minat liverpool.dulu yang paling aku nanti-nantikan gerard dan torres berkolaborasi menghasilkan gol.ha.ayat merapu.haha.bagi aku kalau gerard ada,torres ada,liverpool mabeles beb wa cakap lu.haha.macam abng dan adik.huhu

tapi sekarang cuba korang tengok apa dah jadi dengan abang adek ni.


gerard pon dah tak nak tengok torres."pandang sebelah mata pon dah tak nak".haha.aku tak tahu la kenapa muka gerard macam tu.dari apa yang aku cuba tafsir,gerard memang x nak tengok muka torres mungkin sebab marah torres tinggalkan liverpool.dahla sebelah mata tutup,sebelah lagi yang terbuka pon tak pandang torres.hahak.kenala noh dengan ayat yang aku boldkan tadi.hihi.:D

so,kepada liverpool,aku tetap minat kau,kenny dalglish buat la sesuatu untuk menaikkan kecemerlangan liverpool kembali..

No comments:

Post a Comment