Tuesday 13 March 2012

Aku dapat RM 10 FREE DARI hotlink hihi

Salam sejahtera...:)
Erm..tak ku sangka tak ku duga aku dapat RM5 kot..huhu

mesej yang aku dapat hari tu..ni ha..

dapatkan 50% ekstra kredit untuk musim cuti sekolah!hanya tambah nilai RM10 pd 9-11 Mac & dapatkan RM5 kredit (sah 1 hari,Maxis ke Maxis)pd 14Mac.

so aku topupla RM 10..tapi tup2 aku check kredit aku tengahari semalam ada RM10 baki bonus.confius nih.mungkin 50% tu RM5 ,dan percuma RM5 kot..

by the way,sekarang dah tinggal RM2.45..kow2 aku nak perabis..huhu
yang aku seronok sebab mati2 aku ingat dapat RM5,tapi dapat RM10...
terkejut kegembiraan..hehe





terima kasih maxis..terima juga pada hotlink.hehe...sama jela ..
hari ni dah nak luput dah.kejap lagi masa untuk aku jadikan akaun bonus aku jadi RM0.00..hehe.
tu je kot..
tada..:D

No comments:

Post a Comment