Wednesday 14 March 2012

Suratan atau kebetulan







erm punyala nyenyak aku tido semalam.dari pukul 9.00 malam lepas isyak aku tido samapai pukul 6.30 pagi.hehe.tiba-tiba aku terjaga tido dengan wajah seorang perempuan muncul dalam mimpi aku.huhu.sapa perempuan tu??

al kisah bermulanya begini.ehe..satu hari semasa aku dalam perjalanan nak masuk ke makmal kimia aku,hari tu tah kenapa aku datang awal dari biasa aku kena la lalu 1 lagi makmal sebelum sampai makmal yang aku nak masuk.dan depan makmal tu ada sorang pompuan ni.sekali aku tengok,terus nak tengok ja..mata kami bertentang ka masa aku selisih tu?aku rasa tak kot.sebabnya aku memang susah dan tak bolehla nak bertentangan mata.agaknya sebab aku ni pemalu kot.huhu:).so,dari jauh aku usha jela dia..

dan hari pun berlalu..mula dari hari tu,aku selalu sangat terserempak dengan dia.selalu aku jalan ternampak batang hidung dia.huh.apa maknanya tu.??adakah ianya suratan atau kebetulan.???entahla.apa yang buat aku ringan je nak tulis ni,pompuan yang aku cerita yang aku mimpi tu pompuan ni la.huh.dan bila cakap pasal kebetulan ke tak aku ada lagi satu cerita yang memang menarik terjadi dalam hidup aku.

masa aku baru masuk matrik,program awal bagi aku adalah kokurikulum,ringkasnya koko.kami dipecahkan kepada group-groupla.then aku kena dengan pompuan ni 1 kumpulan.(bukan pompuan yang aku cerita di atas).dalam group koko,aku kumpulan dengan dia.then,kami kena men futsal,1 kumpulan jugak dengan dia.tapi boleh tahan lagi .then.dia jugak 1 kelas dengan aku.pernah jugak kami satu kumpulan discussion untuk presentation mate.huhu.aku pon pelik.nak kata aku jatuh hati atu,bolehla,mana taknya asyik bersama ja.haha.untuk drama BI pun kami kena sama-sama.huh.agak pelik.aku punya pelik.tanya kak angkat aku.herm.kalu dah pompuan,tak habis-habis dengan jodoh.hehe.seronok ke bila aku dengar tu.??herm..

sampaila 1 hari ni.aku sendiri sembang-sembang kosong dengan dia.aku pon saja seronok-seronok tanya dengan dia."kenapa kita ni asyik sama ja ah?"nak tahu tak dia jawab apa.erm..nak bagitawu ka...kejap eh.nak fikir jap...yela dia jawab.."jodoh kot".korang rasa apa perasaan aku bila dengar jawapan tu??ye aku mengaku aku seronok..maklumla bila seorang pompuan yang cantik dan comel cakap macam tu.huhu,

haha.aku nak tutup dahla.yang lepas tu.nak wat macam mana.mungkin tu ujian dalam hidup aku.aku jatuh hati sebab tu?sebab selalu sangat kena 1 kumpulan dengan pompuan tu..

so,cerita terbaru aku ni.yang sampai terbawak dalam mimpi aku.aku tak nak berharap macam dulu dah.tanya orang la.jodoh la.apa la.apa yang penting.aku suka bial terserempak dengan pompuan yang baru aku tengok ni.kalau dia muncul dalam mimpi pulak?ehem-eh2m.no komen.::D hihi.







No comments:

Post a Comment