Saturday 17 March 2012

Trip KMM aku ke teluk batik Lumut

erm.citer ni dah lama dah.tapi aku baru nak post.
pada mulanya aku tak mau pon ikot.
tapi lepas berlaku konflik la.
bertekak la akhirnya aku pon join jugakla..

mual-mula sekali pi teluk batin

ni masa mandi tepi pantai.yang mandi masa tu 3 orang je pon.pada hal yang datang punya la ramai.


yang ni pulak masa sesi penggambaran.cewah..haha.saja ja suruh member aku snapkan.yela.bukan selalu dapat sampai kat sini.

berposing sekejap.:)..kawan aku ajak naik belon pisang.huh,nak naik ke x.last2,aku decide naik jugakla.best oo naik bot tu..huhu..nasib baik aku tak duduk depan sekali.sebabnya air yang terpercik dari bot akan kena pada orang yang depan sekali.punyalah best dapat ronda tengah-tengah laut.tengah ke?erm,yela kot.huhu
tapi yang menyedihkan sikit tu.masa dah habis ronda,uncle yang pandu bot tu akan campakkan kami.al maklumla first time naik,aku mna la tahu kena lompat.last-last masa tercampak tu.kaki ke ap tah kena kat kepala aku.pening aku dibuatnya.haha.turun-turun gosok kepala la aku.


yang ni pula snap lepas mandi.masing-masing nak simpan kenangan.


yang ni pulak pic kawan-kwan aku yang join trip tu.smart kan pic ni.


ni kat kawasan berhampiran muzium.aku tak tahu pon ada muzium kat sini.

No comments:

Post a Comment